7 Nisan 2013 Pazar

muhteşem kahvaltı masası


Her yıl yarı yıl tatilinde oğlumla daha çok vakit geçirmek için bir hafta izin kullanırım.  1-2 gün İzmir'de gezdikten sonra mutlaka Akhisar'a gideriz. Hem anneanne hem de babaannede kalırız. Bu kez Gölmarmara'ya da gittik. Murat Ege de, ben de kuzenlerimizle birlikte olmaktan çok keyif alıyoruz. İşte bu şahane kahvaltı masası da o güzel günden...


Canım yengem o gün hasta hasta 2 çeşit börek açmış. Nasıl perişan oldu rahat oturamadık diye.. Ispanaklı börek enfesti...


İşte benim yıllardır yengemin elinden yediğim tartışmasız lezzetiyle Domates Pidesi..
Bu böreğin patlıcanlısını herkes bilir. Ama domates-biberlisini yapan ben görmedim hiç. Bol domates ve biber kavrularak, el açması yufkaların arasına tek kat olarak yerleştirilir. (yutkundum desem...)


Limonlu maydanoz yatağında :) yumurta, cevizli peynirli roka-maydanoz salatası ve tadına doyulmaz mercimek köftesi.. 


Bizim ailenin gelinleri kesinlikle çok hünerli.. Yengem börekleri yapmış ama Sevgili Ayşe'nin zevkli sunumları, hazırladığı herşey harikaydı.


Kahvaltının hemen ardından kahveyle birlikte bir tatlı ziyafeti vardı ki sormayın gitsin...
Canım ablamın yaptığı Ekler..
Şirvancımla birlikte yaptığımız İncirli Tatlı..
Şambali..

Daha önce tarifini paylaştığım nefis İncirli Kurabiye...

Sunumunu çok beğendiğim Mini Köstebek Pasta...


Nefis Türk Kahvesi...

Herşey o kadar güzeldi ki.. Ama en güzeli bir arada olmak ve kahkahalarla yaptığımız sohbetlerdi..

Sizi çok seviyorum, iyi ki varsınız...

Ellerinize, yüreğinize sağlık...





11 yorum:

Canan Demirbağ dedi ki...

Gerçekten muhteşem sofra yapanların ellerine sağlık.

*mehtap dedi ki...

ee bende yutkundum:) harika hepsi..afiyetler olsun.

ilhan dedi ki...

Bu saatte keşke girmeseydim dedim.:)) Nasıl bir muhteşem masadır o. Tam bitti neyse derken tatlılar başladı. Süper hepsi. Yapanların ellerine sağlık, yiyenler afiyet osun.

Unknown dedi ki...

Çok güzel bir sofra olmuş, yapanların eline sağlık yiyenlere afiyet olsun :) bizde domates pidesi dediğiniz böreği semsek diye adlandırıyoruz ve yıllardır yapıyoruz.. gerçekten lezzetli bir börek oluyor... sevgiler..

Gisi Tasarım dedi ki...

Gercekten muhtesem bir kahvalti sofrasi olmus.
Kahvalti yapmadigim icin henuz, hepsinden canim nasil cekti anlatamam.
Emegi gecen herkesin eline koluna saglik.
Sevgilerimle...

Ozlemaki dedi ki...

köstebek pastaya ba-yı-lı-yo-rum!

LEZZETLİ SOMUNLAR dedi ki...

Kahvende göz var, patlat gitsin onu:)))) dermişim.. Esmoşum; şaka bir yana ben de çalışırken her kış sömestr'ında mutlaka bir hafta izin kullanırdım. Çocuklarımız için gerekli bu. Kahvaltı sofrası da Swiss Otel'in brunch'ına taş çıkaracak cinsten maaşallah:) Herkesin eline sağlık, içinize sinsin canım.. Tez vakitte tekrarına inşallah..

Nilgün dedi ki...

Sizi tanıdığım için mutlu oldum ve sizinle sohbet etmekten büyük keyif aldım. Sayfanız ve paylaşımlarınız mükemmel. Mutlu kalın başarılar diliyorum..

Adsız dedi ki...

Serap: Ne kahvaltıymış arkadaş, bir ayı geçti vakit bul artıııkk:)))

yemek tarifi dedi ki...

Tam bir pazar kahvaltısı olmuş maşallah. :) Donatmışsınız sofrayı resmen. Ellerinize sağlık.

yemek tarifleri dedi ki...

süper bir tarif olmuş elinize sağlık

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...