2 Haziran 2012 Cumartesi

bizde toplandık

Sınıf Grubu'na Çay Daveti
Bu aralar Blogger etkinliklerinde arz-ı endam edince, sosyal medyada çarşaf çarşaf :) fotolar yayınlanınca gelen tepkiler şu şekilde:
-Bir biz yiyemedik şu yaptıklarından..
-Hani bize.. biz hiç göremiyoruz bunlardan..
-Kaç tane tarifini denedim.. ama elinden yiyemedik :)


Ahh bilseler benim mutfağa girmek için aslında nasıl da can attığımı, ama bir türlü vakit bulamadığımı..Tabii bunda hafta içi yoğun çalışmamım, hafta sonu da pek evde oturmamamın etkisi büyük..
Neyse ki SINIF:) arkadaşlarıma verdiğim sözü nihayet tuttum. Benden istedikleri kısırı gecikmeli de olsa yapabildim. Bol sohbetli, bol kahkahalı ve de bol kalorili keyifli bir akşam geçirdik. Hazırladıklarımı beğenmeleri beni çok sevindirdi..
Bir gece önceden tatlılarımı ve börek içini hazırladım. Ertesi güne de tuzluluların yapımını bıraktım.
Neler yaptım bakalım..


 Gecenin 1 numaralı lezzetiydi. Tarifin blogda yayınlanmasını bekleyemediler. Tarif kağıdının fotosu çekildi :)



Kıymalı Börek

Patlıcanlı Börek

Zeytin Salatası


Yoğurtlu Havuç


Yine beklerim kızlar :))

 

10 yorum:

ihlamurcum dedi ki...

Bende bu lafı çok duyuyorum, ıhlamurcumdan nasibimizi bir biz alamadık.Üniversite sınavı sonrası , bende arkadaşlara böyle bir davet vermek zorundayım.Sofranız şaheser gözüküyor, hele çikolatalı cheesecake süper.

Bocuruk dedi ki...

Ben de isterim:)) Ellerine sağlık Esmacım ne kadar güzel ikramlar bunlar. Hem göze hem damağa hitap etmişsin. Dediğim gibi ben de isterim:)
Sevgilerimle...

Canan Demirbağ dedi ki...

Offf harika gözüküyor masa ellerinize sağlık çikolatalı chesecake'in tarifini sabırsızlıkla bekliyorum:))

pembe kekik dedi ki...

Çikolatalı cheesecake'de kaldım ben.Nefis görünüyor.Ellerinize sağlık.1.liği haketmiş.Sevgiler:)

Esma Ercengiz dedi ki...

Güzel yorumlar için teşekkürler.. Çikolatalı cheescake tarifi çok yakında :)
Elvancım memnuniyetle canım. Bekliyorum, ayarlıyalım birgün.

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

ellerine saplık canım herşey harika görünüyor

Adsız dedi ki...

Sevgili arkadaşım misafirperveliğinin yanında sunduğun tüm ikramların muhteşemdi. Ellerine sağlık.
Aynur Ergun

www.hepleziz.com dedi ki...

Esmacım hepsi çok leziz görünüyor, ellerine sağlık ,sevgiler..
Tülay

Adsız dedi ki...

Esmacım herşey harikaydı... Seni bu çalışma temposunda bu kadar zorladığım için gerçekten üzüldüm. Biz sadece kısır demiştik ama yapılanları görüncede hayır demeden yedik bitirdik.Elin kolun dert görmesin arkadaşım ... Sevgiler...

Esma Ercengiz dedi ki...

Güzel yorumlar için teşekkürler.
Benim için kesinlikle çok zevkliydi sizleri ağırlamak. Zorlama falan da yok bu arada, herşey işin şakasıydı :) Çok güzel bir akşam getirdik.
Sevgiler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...