11 Haziran 2011 Cumartesi

yemek masamızdan


Üç sene oldu birlikte çalışmaya başlayalı. Her üzüntümü, her sevincimi paylaştığım kızkardeşim gibi. Aileden biri..
Baharım ve Sevgili Ailesi vardı yemek masamızda haftasonu...

Misafirlerime hazırladıklarım;
  • Nohutlu Buğday Çorbası (Resim çekilemedi)
  • Beşamel Soslu Sebzeli Tavuk, Dereotlu Bezelye, Pirinç Pilavı
  • Semizotlu Roka Salatası 
                                            

  •  Yoğurtlu Pancar
  • Yoğurtlu Havuç 

  • Humus
  • Deniz Börülcesi  
  •  Yaprak Sarma (Bahar'ın elinden)
  • Şambali Tatlısı (Resim çekilemedi)
Keyifli bir sohbet eşliğinde yedik yemeğimizi. Zamanın nasıl geçtiğini anlayamadık. Üniversiteye hazırlanan Sevgili Gizem ile sınavlar, meslekler, üniversite hayatıyla ilgili konuştuk uzun uzun. Kendi üniversite yıllarımıza döndük eşimle. Tecrübelerimizi paylaştık.
Hayatının ilk dönüm noktasında, ayakları yere basan, ne istediğini bilen ve bunu çok iyi ifade eden, yüzü kadar kalbi de güzel olan pırıl pırıl bir genç kız vardı karşımızda. Keşke gençlerimizin hepsi, hayatlarını belirleyecek bu sınavda Gizem kadar bilinçli olsalar...
Şansın bol, yolun açık olsun Gizem..

11 yorum:

Unknown dedi ki...

Esmacım seni görmek çok güzel bloga biraz daha vakit ayır bence:)masa harika humus favorimdir ellerine sağlık canım sevgiler

Gülcan dedi ki...

oohh sefanız artsın yapanların ellerine yiyenlerin ağzına sağlık .

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

ellerinize sağlık tekrarları daim olsun nefis görünüyorlar.

Mutfak Dili dedi ki...

41 kere Maşallah hepsi bir birinden güzel tatlar.Elinize saglık. Gizem hanıma başarılar.
Sevgiler...

Unknown dedi ki...

Ellerinize sağlık,herşey nefis gözüküyor :)
Yaprak sarma ne özenle sarılmış,söylemden geçemedim :)
Salatalar ise yaz sofraları için idela alternatifler..
Afiyet,şifa olsun canım..
Sevgilerimle..

Unknown dedi ki...

Ellerinize sağlık,herşey nefis gözüküyor :)
Yaprak sarma ne özenle sarılmış,söylemden geçemedim :)
Salatalar ise yaz sofraları için idela alternatifler..
Afiyet,şifa olsun canım..
Sevgilerimle..

Sütüme Sarelleme Karışma!!! dedi ki...

sohbetleriniz, mutluluğunuz daim olsun! Deniz börülcesi, roka salatası... Nasıl severim! Eee egeli sofrasından belli:)

CANBOGAZDAN dedi ki...

her sey nefis gorunuyor ellerinize saglik. Kendim gibi Izmirden bir terazi burcu bayaniyla karsilasmak hosuma gitti :) sizi takip listeme aldim, sevgiler...

lezzettabağı dedi ki...

Canım dostluğunuz her daim olsun çünkü kolayına kurulmaz dostluklar .. sofradakiler çok güzel görünüyor ellerinize sağlık.. Hapsinden birer tadımlık aldım. en çok da ana yemeği beğendim. Kocaman sevgiler ve güzel bir hafta olsun.

yildiz dedi ki...

Ellerinize saglik,yiyenlere afiyetler olsun

Adsız dedi ki...

merhaba ben bahar adı kadar güzel güldükçe yüzünde güller açan tatlı bayan..
öncelikle beni ve ailemi sofranızda ağırladığınız için teşekkür ederim.her yemeğin tadı ayrı bi güzeldi.elinizin tadı sofranıza geçmiş.ben ve ailem gerçekten güzel bir akşam geçirdik.gizem de yorumlarınız için teşekkür ediyor inşallah istediği üniversiteyi kazanır,şehir dışında okuma yorumunuzu dinleyeceğini söylüyor :)murat egeyi canım oğlumu öpüyorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...